in

Zobacz 20 zwierzaków, które nie znoszą świąt bardziej niż czegokolwiek na świecie!

Boże Narodzenie może być nieco mylące dla naszych zwierzaków domowych. W domu pojawia się nagle ogromne drzewo, wszystko się świeci, lśni i wszystko to musi zostać natychmiast zniszczone!

Też macie tak ze swoimi zwierzakami w święta? Dajcie znać w komentarzach 🙂

1. Cieszę się, że jesteś z powrotem – drzewo zemdlało 🙁
zwierzakiswieta1x
2. Choinka nie ustała nawet 3 minut!
zwierzakiswieta2x
3. Łaaa pogryzę wszystko!
zwierzakiswieta3x
4. Nie mam pojęcia co tu się stało, to była jakaś prezentowa eksplozja!
zwierzakiswieta4x
5. Jeśli kot nie może tego zrobić, to kto inny to zrobi…
zwierzakiswieta5x
6. Wdrapie się na sam szczyt i ją załatwię!
zwierzakiswieta22x
7. Pomogliśmy trochę swojej Pani ubierać choineczkę 🙂
zwierzakiswieta21x

8.
zwierzakiswieta8
9. Och, hej ludzie. Co tak wcześnie wróciliście??
zwierzakiswieta9x
10. Jeszcze tylko trochę i będzie po niej!
zwierzakiswieta10x
11. Wrrrr wszystko zniszcze!
zwierzakiswieta11x
12. Hmm leżałem sobie tutaj, no i ona tak po prostu sobie spadła.
zwierzakiswieta12x
13. Nie lubię Cię, spadaj!
zwierzakiswieta13
14. Proszę wybacz mi, nie dotknąłem tego drzewka ale no zrozum mnie, musiałem jakoś odreagować!
zwierzakiswieta14x
15. Praca zespołowa.
zwierzakiswieta15x
16. Nawet wielkie koty dostają bzika na widok choinki.
zwierzakiswieta16
17. Mówię Ci! To wszystko ta grawitacja.
zwierzakiswieta17x
18. Jakiś gruby Pan wszedł przez komin, zjadłem go aby Cię chronić.
zwierzakiswieta18x
19. KociaGodzilla pojawiła się w Betlejem.
zwierzakiswieta19x
20.
zwierzakiswieta20x