in

2-latek z autyzmem niewinnie zerkał na Królewnę Śnieżkę. To co stało się potem, jest kapitalne!

Dwulatek cierpiący na autyzm, wraz ze swoją rodziną wybrał się podczas wakacji do Disneylandu. Jego rodzice postanowili sobie, że postarają się uchwycić jak najwięcej wspaniałych wspomnień na kamerze, jak tylko mogą. Ale nie sądzili, że wydarzy się tam coś tak wyjątkowego – ich synek zakochał się pierwszy raz w życiu.

Z powodu autyzmu Jacka, jego mama Amanda nie spodziewała się tak ciepłej interakcji, gdy spotkał Królewnę Śnieżkę. Amanda wyjaśnia, że to spotkanie ukazało zupełnie nową stronę tego zwykle nieśmiałego, małego faceta.
„Mój synek jest nieśmiały dla osób, których nie zna, lecz od chwili, gdy poznał Śnieżkę wszystko się zmieniło. Płakałam 1000 razy oglądając jego wspaniałą interakcję z królewną. On się w niej po prostu zakochał!”

Mama chłopca była wzruszona tym pięknym widokiem do tego stopnia, że nie była w stanie nakręcić tej wzruszającej chwili. Całe szczęście, że jej mąż był w pobliżu i nagrał to wyjątkowe spotkanie, które możesz obejrzeć poniżej: