in

17-latka przez pół roku mówiła każdemu, że jest w ciąży. Gdy zdjęła bluzę, cała szkoła doznała szoku

Gabi Rodriguez miała 17 lat i była jedną z najlepszych uczennic w liceum Topnish High School w Waszyngtonie, kiedy oświadczyła światu, że jest w ciąży.

Tak naprawdę dziewczyna wcale nie była w ciąży, a jednak przez 6 miesięcy udawała, że ​​tak jest – i nosiła fałszywy brzuch, dopóki nie ogłosiła swojej szkole całej prawdy. Dziewczyna wpadła na pomysł, aby przeprowadzić pewien rodzaj eksperymentu z jednego niesamowitego powodu. Gabi Rodriguez chciała wiedzieć, jak zmieni się jej życie, jeśli w młodości zostałaby matką.

Jej eksperyment udowodnił jedną ważną rzecz: młode matki mają do czynienia z zastraszaniem, wstydem i wieloma gorszymi rzeczami – Ludzie, którzy kiedyś ją bardzo lubili i kochali, wkrótce odwrócili się od niej i rozeszli o niej pogłoski.

Gabi powiedziała o eksperymencie swojej mamie, chłopakowi i dyrekcji szkoły, ale nikomu innemu.
„Krążyły o mnie przeróżne plotki. Nie wiedziałam, że zajście w ciążę, może tak zrujnować życie” – mówi Gabi.

Gabi planuje zostać pracownikiem opieki społecznej i ma nadzieję, że jej doświadczenie pomoże młodym matkom.

Czy uważasz, że ludzie niesprawiedliwie oceniają młode matki? Podziel się o tym w komentarzach pod tym postem na Facebooku.