in

Chcieli włamać się do jej pokoju w hotelu. Nastolatka użyła triku, który nauczył ją tata policjant

Josie Bowers jako 15-latka przeżyła coś, co wywołuje ciarki na plecach. Całe szczęście nie stała jej się żadna krzywda. Wszystko dzięki pewnej sztuczce, którą warto poznać. Niewykluczone, że może się przydać w kryzysowej chwili.

Dziewczyna była na wakacjach z rodziną w hotelu Hilton w Ocean City w stanie Maryland. Któregoś razu usłyszała hałas przy drzwiach swojego pokoju.

Pokazała trik, który może kogoś uratować

Josie chciała iść pod prysznic, gdy nagle usłyszała coś niepokojącego pod drzwiami. Wiedziała, że musi działać szybko. Po czterech latach od całego zajścia podzieliła się wskazówką ze swoimi obserwującymi na TikToku.

„Zanim poszłam wziąć prysznic usłyszałam pewne odgłosy. Postanowiłam sprawdzić co to jest i zobaczyłam to urządzenie. Stałam tam w ręczniku, a pewien mężczyzna otwierał drzwi” – relacjonuje 19-letnia Josie w nagraniu na TikToku.

„Pomyślałam, co jest grane? Jestem w ręczniku i zaraz ktoś włamie się i mnie dopadnie. Drzwi uchyliły się, a ja po prostu zatrzasnęłam je i zamknęłam zasuwkę.” – dodaje.

@josiebowers10 #duet with @braccozz #hotel #staysafe #storytime #fyp #oceancity #hilton ♬ Amityville Horror – Scary Halloween Sound Effects – Halloween Sound Effects

Dziewczyna skorzystała z pewnej sztuczki, której nauczyła się od ojczyma policjanta.

Mężczyźni, którzy stali za drzwiami, przekonywali 15-latkę, że są pracownikami hotelu i że muszą naprawić zepsute drzwi. Josie nie ufała im i wiedziała, że najprawdopodobniej jest w niebezpieczeństwie.

„Powiedzieli, że czytnik kart przy drzwiach jest zepsuty i muszą dostać się do pokoju, by go naprawić” – mówi TikTokerka.

„Więc trochę uchyliłam drzwi, żeby zobaczyć, czy to rzeczywiście pracownicy. Było jasne, że to nie oni bo mieli na sobie dżinsy i podkoszulki, a w Hiltonie panują pewne standardy.” – zauważa.

Josie przypomniała sobie, jak ojczym mówił, żeby nigdy nie przyznawać się do tego, że jest się w pojedynkę.

„Wrzasnęłam ‚Hej tato, jest tu ktoś, kto naprawi drzwi’. W chwili, gdy tylko pomyśleli, że nie jestem sama pobiegli gdzieś i zniknęli”. – opowiada.

Trik zadziałał – mężczyźni niemal od razu zniknęli.

Nagranie dziewczyny w momencie obiegło sieć. Do tej pory obejrzano je ponad 12 milionów razy.

„Cieszę się, że zdobyłam to doświadczenie. Mogę poinformować o tym innych ludzi. Oczywiście nic się nie stało, ale mogło się to skończyć znacznie gorzej” – przyznaje TikTokerka.

„Zachowujcie bezpieczeństwo, zawsze korzystajcie z zasuwki”. – apeluje.

Podziel się tą ważną wskazówką z innymi!

Źródło: newsner.com