fot. instagram/nydadasaq
in ,

14-letnia Daria po raz drugi zaszła w ciążę. To szok, kto tym razem został ojcem dziecka.

14-letnia Daria Sudnisznikowa z Rosji po raz drugi zaszła w ciążę. O nastolatce usłyszał cały świat, kiedy rok temu przekonywała, że będzie mieć dziecko ze swoim 10-letnim znajomym, Iwanem. Ostatecznie wyszło na jaw, że została zgwałcona przez licealistę Stepana. Ojcostwo zostało potwierdzone badaniami DNA.

Druga ciąża 14-latki

W ostatnim czasie na Instagramie Darii pojawiła się szokująca wiadomość o tym, że dziewczyna spodziewa się drugiego dziecka.

„W moich oczach wszystko było czarne, gdy położono mi dziecko na brzuchu. A potem zemdlałam. To trwało około 3 godzin, ocknęłam się po podstawieniu mi pod nos soli trzeźwiących. Zabrali mnie do mojej sali, nie mogłam ustać, w głowie wciąż mi się kręciło. Chciało mi się pić, ale bałam się, że zwymiotuję. Potem poszłam spać. Dla tego szczęścia, jakim jest dziecko, warto było znosić cały ten ból” – zwierzała się parę miesięcy temu w mediach społecznościowych.

Ojcem drugiego dziecka ma być 30-letni znajomy. Póki co nieznane są jednak szczegóły.

14-letnia Daria jest znana w mediach społecznościowych. Na Instagramie ma prawie 150 tys. osób. Często dzieli się tam swoimi relacjami z życia.

„Gdybyście tylko wiedzieli, co naprawdę dzieje się w moim życiu… Jestem okropnie zmęczona, ponieważ w rodzinie tylko ja zarabiam. Do tego cały czas siedzę z Emi. Wszyscy uwielbiają oceniać kogoś, nawet nie wiedząc, co się z tym człowiekiem dzieje” – przyznała jakiś czas temu 14-letnia Daria.

Źródło: The Sun