in

13-latek obserwował poród siostry. Nagranie rozpętało prawdziwą burzę.

Jaycee Elizabeth jest szczęśliwą matką dwójki wspaniałych dzieci. W ostatnim czasie na jej TikToku pojawiło się nagranie z porodu, które w momencie przykuło uwagę internautów. Zwrócili oni uwagę na jeden szczegół, a mianowicie to, że 13-letni brat był świadkiem porodu kobiety.

„To zbyt bliskie więzi rodzinne jak na mój gust” – czytamy w komentarzach.

Szokujące wideo z porodu

Co może być szokującego na nagraniu z porodu, jeśli nie jest to związane z matką i dzieckiem? Jak się okazuje, może to być obecność drugiego dziecka, uważnie przyglądającego się wszystkiemu. Mowa o 13-letnim bracie ciężarnej.

Chłopiec nie mógł uwierzyć w to, że poród naprawdę tak wygląda.

„Przez cały czas był zaniepokojony. Obserwował wszystko przez całe dwie godziny i powiedział, że nie zdawał sobie sprawy, że razem z dzieckiem wychodzą również „dodatkowe rzeczy” – tłumaczy Jaycee.

Na sali porodowej było łącznie około 10 osób – lekarze i najbliżsi. Kobieta rodziła po raz drugi i nie obchodziło ją to, co myślą sobie inni. 13-latek sam chciał uczestniczyć w akcji porodowej. Był ciekaw, jak to wygląda w rzeczywistości.

„Dla tych z was, którzy myślą, że to dziwne lub że nie powinniśmy, to już się stało. Nie ma odwrotu” – mówi kobieta.

„Mój brat nie miał dokładnego widoku, obserwował wszystko z boku. Jak widać na filmie, miał za sobą drzwi i w każdej chwili mógł wyjść. Nikt go nie zmuszał, naprawdę, to była jego decyzja. Jestem z niego bardzo dumna i nie żałuję tego doświadczenia” – dodaje.

Nikogo z bliskich kobiety nie dziwiło to, że 13-latek jest na sali porodowej. Wszyscy uważają go za odpowiedzialnego i dojrzałego chłopaka.

Nagranie zostało obejrzane już przez 11 mln użytkowników. Nie zabrakło komentarzy zdziwionych internautów.

„To zbyt bliskie więzi rodzinne jak na mój gust” – czytamy.

„Kocham moją siostrę, ale nie, poczekam, aż skończy rodzić. Niemniej jestem pod wrażeniem jego dojrzałości i tego, jak to zniósł. Twoi rodzice wykonali dobrą robotę, wychowując go” – pisze ktoś inny.

@jayceeelizabeth3

I’m so proud my brother wanted to watch his nephew being born, and he did better than some grown men! 😂

♬ original sound – Jaycee Elizabeth

źródło: parenting.pl