fot. twitter/wfaa
in

85-latek klęka przed żoną i powtórnie się oświadcza. Powód wyciska łzy z oczu i niesie bardzo ważne przesłanie.

Mówią, że prawdziwa miłość nigdy nie umiera. Pewien 85-latek wierzył, że powiedzenie to jest świętą prawdą.

Karl Von Schwarz i jego 82-letnia żona, Donna poznali się i zakochali w sobie w szkole średniej.

Para obecnie mieszka w Youngstown w stanie Ohio, a ich miłość jest tak silna, jak nigdy dotąd.

Ich wnuczka, Christina Von Schwarz, obecnie studentka drugiego roku college’u, wyjaśniła WFAA: „To naprawdę niesamowici ludzie, nigdy nie spotkałem nikogo takiego jak oni.”

„Na pewno są przykładem na to, do czego trzeba dążyć w związku”.

Ciężkie czasy

Niestety, para musiała przejść ciężki okres. W ciągu ostatnich 10 miesięcy Donna doznała wielu udarów, krwawienia mózgu i operacji na otwartym sercu. Oczywiście ich miłość była w tym wszystkim jak najbardziej widoczna.

Donna potrzebuje teraz wózka inwalidzkiego, ale dla Karla jest nadal tą dziewczyną, w której zakochał się ponad 50 lat temu.

Obiecał, że po skończonej operacji serca kupi żonie nowy pierścionek zaręczynowy. Operacja całe szczęście się udała, więc…

Zaręczyny

Tak więc para wyruszyła w podróż do domu towarowego, w którym Donna mogła wybrać sobie pierścionek.

Po zakupieniu pierścionka, Karl uklęknął na jedno kolano i poprosił żonę, by ponownie za niego wyszła. Oczywiście powiedziała tak.

Christina opublikowała film wideo o swoich dziadkach na Twitterze i szybko przyciągnęła uwagę … jak również ponad 25 000 polubień.

„Powiedziałam im, że są sławni na Twitterze i byli bardzo szczęśliwi” – zwierza się Christina.

Dla Karla powtórna propozycja była łatwa do wykonania.

„Było wspaniale, ponieważ kochałem całe życie” – wyjaśnił. „To było bardzo łatwe. Wiesz, byliśmy razem tak długo, że nie możemy się naprawdę rozdzielić. „

Prawdziwa miłość nigdy nie umiera i choć Karl nie potrzebował materialnego przedmiotu, aby udowodnić swoją miłość do Donny, pierścionek był z pewnością pięknym gestem.

Podziel się tym artykułem na Facebooku, jeśli uważasz, że ta historia jest piękna!