in

Susan Boyle z dziecięcym chórem śpiewa kolędę – To anielskie wykonanie przyprawia o dreszcze!

Być może jeszcze nie słyszałeś (ale naprawdę powinieneś!) wykonania przez Susan Boyle „Away In A Manger”, kolędy skomponowanej w 1895 roku, która w nowej aranżacji pojawiła się na drugim albumie gwiazdy, pt. „The Gift”.

Być może pamiętasz Susan Boyle z jej słynnego pierwszego wystąpienia w brytyjskim Mam Talent w 2008 roku. Wtedy kobieta w średnim wieku, o której nikt nigdy nie słyszał, oszołomiła jury i publiczność swoim potężnym, magicznym głosem. Od tego czasu pracowała nad swoim albumem, a jej kariera szybko się rozwijała.

57-latka z pewnością ma dar, jeśli chodzi o śpiewanie i twierdzi, że religia wyznaczyła jej kierunek w życiu.

W rozmowie z Christian Post powiedziała: „Moja wiara jest niesamowicie ważna dla mnie na każdym poziomie. Prowadzi mnie przez te momenty zwątpienia i pozwala mi zrozumieć, że ten dar mojej kariery, w późniejszym życiu, pochodzi z wyższej mocy. Religia jest dla mnie bardzo ważna i nadal regularnie uczęszczam na nabożeństwa.”

„Jako małe dziecko poszłam z rodziną do kościoła i śpiewałam w chórze. Uważam, że moja religia daje mi kierunek w życiu i przynosi wielkie szczęście. „

W nagraniu, o którym mowa, Boyle można zobaczyć stojącą przed dużym tłumem w Rockefeller Plaza w Nowym Jorku. Razem z chórem dziecięcym tworzy porywający spektakl, który zapada w pamięć. Nawet jeśli nie jesteś wielkim fanem świątecznej muzyki, powinieneś tego przesłuchać!

Zobacz niesamowitą Susan Boyle na nagraniu poniżej. Jeśli masz w sobie ducha Bożego Narodzenia i podobał Ci się występ Susan, podziel się tym artykułem na Facebooku, aby inni mogli cieszyć się razem z tobą!