in

Rudowłosy 3-latek był zastraszany i nazywany „brzydalem”. Reakcja chłopca łamie serce

Obowiązkiem każdego rodzica jest upewnienie się, że jego dziecko jest zdrowe i szczęśliwe. Jednak gdy jest one zdenerwowane i smutne, powinniśmy działać natychmiastowo.

Możesz sobie tylko wyobrazić, jak bolesne jest usłyszenie od swojego dziecka pytania: „Co jest ze mną nie tak?”. Właśnie to pewnego dnia doświadczyła Lauren Russel po tym, jak jej trzyletni syn podczas jazdy autobusem był prześladowany i nazwany „brzydkim” tylko z powodu jego rudych włosów.

Przerażające zdarzenie dotknęło Lauren na tyle, że postanowiła opublikować na Facebooku pewien post.

Poprosiła wszystkich, aby go przeczytali i rozpowszechniali przesłanie – ten rodzaj prześladowania powinien być zatrzymany raz na zawsze.

Poniżej możesz przeczytać chwytający za serce post Lauren.

„Dziś moje serce pękło na pół. Podczas podróży w autobusie numer 12, byłam świadkiem okrutnego zachowania wobec mojego 3-letniego syna, od bardzo chudego chłopca, który raczej nie miał więcej niż 13 lat. Niestety, to nie był pierwszy raz i wiem, że nie będzie ostatnim. Mój synek stał się celem ludzi w każdym wieku. A za co? Bo ma rude włosy… Mój piękny chłopiec usłyszał, że opieka społeczna powinna go zabrać, ponieważ jego kolor włosów jest obrzydliwy. Z kolei, inny chłopiec szeptał do swojego przyjaciela, że jeśli miałby takie włosy, to by się zabił.

Mój mały chłopiec ma 3 latka i już ma mętlik w głowie. Czuję się zdruzgotana, ponieważ też mam rude włosy i dobrze wiem, jak to jest, dorastać wyróżniając się w tłumie i być celem takich prześladowań. Synek nie przestawał pytać mnie dlaczego ludzie nie lubią jego włosów. Zapytał mnie, czy mogę zmienić je jakoś dla niego, żeby wszystkim się podobał. Zapytał mnie, czy może być jak jego brat, który nie ma rudych włosów. Czuję, że moje serce łamie się za każdym razem, gdy pyta mnie on o takie rzeczy.

Mój synek cały czas ma smutną minę i chcę to naprawić. Powodem, dla którego próbuję przekazać to światu, jest to, że wiem, że te okrutne prześladowania mają głównie miejsce w nieletnim gronie. Chcę pokazać mojemu chłopcu, że na tym świecie jest więcej dobra niż zła. Są też życzliwi i troskliwi ludzie, którzy nie będą go osądzać. Proszę, abyście podzielili się tym wszystkim i pokazali mojemu synkowi, jaki jest piękny. Chcę pokazać mu dobro na tym świecie z mocą Facebooka. Nikt nigdy nie powinien osądzać kogoś przez kolor jego włosów!”

Każde dziecko jest piękne na swój sposób oraz wyjątkowe i nikt nie powinien mu zabierać tego uczucia. Proszę podziel się tą opowieścią ze wszystkimi przyjaciółmi, aby położyć kres groźnemu prześladowaniu raz na zawsze!