in

Pielęgniarka śpiewa dla chorego w hospicjum. Rodzina jest w szoku, widząc jak ojciec zbiera siły, by się przyłączyć

Pobyt w szpitalu jest trudnym doświadczeniem, ale świadomość, że prawdopodobnie nigdy już nie wrócisz do domu, jest szczególnie bolesna.

Pielęgniarka Brenda Buurstra robi wszystko, co w jej mocy, aby pomóc swoim pacjentom, zwłaszcza, gdy powrót do domu nie jest już dla nich możliwy.

Brenda jest pielęgniarką od lat i ma tajną broń, o której nikt nie wiedział, aż do niedawna.

W Kalamazoo w Michigan, pielęgniarka Brenda opiekowała się pacjentem Robertem Olsonem.

To pracowity człowiek, Robert przeszedł na emeryturę, dopiero w wieku 85 lat. Był silny i zdrowy, aż do czasu, gdy nagle zasłabł.

Robert trafił do hospicjum.

Ze względu na wiek niewiele można było dla niego zrobić. Kiedy trafił do Bronson, został umieszczony pod opieką siostry Brendy.

Robert oglądał przedstawienie o Pacie Boone. Kiedy weszła pielęgniarka Brenda, poinformował ją, że nie lubi tej gwiazdy, ale bardzo podobała mu się jedna piosenka, którą śpiewała córka Pata Boone. Jak się okazało siostra Brenda znała tą piosenkę!

„Jestem po prostu zszokowana, ponieważ kobieta ma świetny głos”. – mówiła potem córka Roberta

Pielęgniarka Brenda zaczęła śpiewać fragment ulubionej piosenki Roberta „You Light Up My Life”. Robert ledwo mógł mówić z powodu pogarszającego się stanu zdrowia, ale był jej bardzo wdzięczny i zachwycony.

Ponieważ siostra Brenda nie znała wszystkich słów, obiecała Robertowi, że wydrukuje tekst i wróci następnego dnia, aby mu ją zaśpiewać całą.
„Nawet przez małą wentylacyjną maskę, którą miał na sobie, jego twarz się rozświetliła, oczy zabłyszczały i pojawił się szeroki uśmiech „You Light Up My Life”, ta piosenka rozjaśniła jego życie – dosłownie.”

Córka Roberta nagrała filmik jak pielęgniarka Brenda śpiewa jej ojcu.

Mimo, że rodzina nie żywiła nadziei, że kiedykolwiek opuści szpital, Robert zebrał wystarczającą siłę i moc, aby śpiewać razem z siostrą Brendą.

Tydzień później został zwolniony z hospicjum i wrócił do domu.

„Śpiewam pacjentom od 14 lat i po raz pierwszy zostałam przyłapana …
Chcę aby ten straszny pobyt w szpitalu minął im trochę łatwiej, trochę jaśniej. Cały tutejszy zespół pozytywnych ludzi robi to samo, wszyscy tu w Bronson. „

Córka Roberta udostępniła film na YouTubie, gdzie poruszyła tysiące ludzi. Jeśli będziesz uważnie słuchać, usłyszysz, jak Robert próbuje śpiewać z Brendą na samym końcu.

Jak mówią słowa piosenki: „rozświetlasz moje życie”, to dokładnie zrobiła siostra Brenda dla Roberta. Możecie to zobaczyć i posłuchać w filmie poniżej.

Podziel się pięknym gestem pielęgniarki. Może jej postawa zainspiruje inne.