in

Nauczycielka skopała 5-latkę podczas zajęć. Dziecko powiedziało o wszystkim, a szkoła to zignorowała.

Wszyscy zgadzamy się, że szkoły powinny być bezpiecznym miejscem, w którym dzieci mogą się uczyć, przyjaźnić i realizować. Niestety, nie zawsze tak jest.

Matka twierdzi, że nauczycielka szkoły podstawowej skopała jej 5-letnią córkę.
Incydent miał miejsce podczas zajęć w Bluejacket Flint Elementary School w Shawnee w Kansas. Kiedy jej córka zgłosiła sprawę napaści, matka mówi, że szkoła nic nie zrobiła.

Matka powiedziała, że 21 lutego odebrała swoją córkę ze szkoły i wtedy zorientowała się, że coś się wydarzyło. Zapytała córkę, jak minął jej dzień i była zszokowana, kiedy jej córka odpowiedziała: „Nie lubię mojej nauczycielki. Uderzyła mnie w ramię.”

Matka wróciła do szkoły. Wtedy dowiedziała się, że jej córka powiedziała już innemu nauczycielowi, że nauczycielka ją kopnęła.

Matka nagrała tę rozmowę.
Można usłyszeć, jak nauczycielka rozmawia z matką, przyznając, że pięciolatka powiedziała jej, że uderzyła ją inna nauczycielka.

„Tak, powiedziała mi:„ Nauczycielka mnie uderzyła. Zapytałam ją, co się stało, a ona powiedziała, że ​​kopnęła ją w ramię, ale mnie tam nie było, więc nie jestem pewna co się stało.”

Po incydencie mama spotkała się z Crystal Smith, nauczycielką, którą córka oskarża o uderzenie.

Tę rozmowę matka również zarejestrowała:
„Nie dziwię się, że ma na sobie jakieś ślady. Czołgała się na podłodze przy półce z książkami. I nie jestem zaskoczona, ponieważ uderzyła się o regał… To ona kopnęła mnie kilka razy. Sięgała do półki z książkami, wyciągając metalowe przegródki oddzielające książki… Powiedziałam: „Nie, nie możesz tego brać.” Stałam więc trochę przy niej, by nie wzięła czegoś czego nie powinna.”

Matka zwróciła się do szkoły o udostępnienie nagrania z kamer. Szkoła się zgodziła.

„Kiedy zobaczyłam nagranie, zabolało mnie, ponieważ wszystko, co powiedziała było kłamstwem. Siedziała przy tym samym stole co ja, patrzyła mi w oczy i kłamała. Okłamała wszystkich. Była prawie przekonująca.” – powiedziała matka.

Nauczycielka opisała napad pięciolatki. Rzucanie się po podłodze, rzucanie książkami, kopanie nauczyciela, ale materiał pokazuje coś zupełnie innego.

Wywołało to niepokój o bezpieczeństwo nie tylko córki, ale i innych uczniów.

Powiedziałam: „Gdyby moje dziecko nic mi nie powiedziało, nic bym nie wiedziała, a ona pracowałaby z dziećmi. Kto wie ilu rzeczy nie wiemy, bo dziecko bało się powiedzieć?”

Biuro Prokuratora Okręgowego w hrabstwie Johnson dokonuje przeglądu sprawy w celu ustalenia, czy należy wnieść oskarżenie, ale szkoła już podjęła działania.

Okręg szkolny Shawnee Mission wydał następujące oświadczenie:

„Okręg szkolny Shawnee Mission był głęboko zaniepokojony działaniami pokazanymi na filmie. Bierzemy na siebie odpowiedzialność, aby nasze dzieci były wyjątkowo bezpieczne, a jako rodzice i wychowawcy jesteśmy załamani, gdy dziecko nie jest traktowane z miłością i szacunkiem. Gdy tylko odkryliśmy, co się stało, podjęliśmy decyzję o usunięciu nauczycielki z grona naszych pedagogów. ”

Na szczęście dziecko powiedziało mamie, a ona z uporem drążyła sprawę, co ostatecznie zaowocowało odsunięciem nauczycielki od pracy z dziećmi!

Źródło i Fotografie: YouTube