in

18 zdjęć, które zostały opanowane przez mistrzów drugiego planu – Uśmiejesz się do łez!

Udane zdjęcie to takie, gdzie osoba pozująca wygląda dobrze. Jednak czasem fotografom zdarza się uchwycić coś w tle, co sprawia, że automatycznie nie osoba pozująca zostaje gwiazdą na zdjęciu, ale mistrz drugiego planu.

Takie ujęcia mogą rozbawić do łez. Tak jest chociażby w przypadku poniższych fotografii. Oto 18 zdjęć, które kryją w sobie coś, czego z pewnością się nie spodziewałeś.

1. „Ej gościu, wyglądasz tak samo jak ja!”

2. „Nie mogę tam spojrzeć, nie patrz, nie patrz…”

3. „Uciekaj, głupcze!”

4. Batman na klacie.

5. Higiena – gwarancja komfortu!

6. „Żegnaj przyjacielu.”

7. „Spójrz, on naprawdę to zje!”

8. „Moja droga Pani… Co Ty wyrabiasz?”

9. „Puść ją, potworze!”

10. Też go widzicie :D?

11. Udana sesja ślubna.

12. „Moja siostra zrobiła zdjęcie swojemu siostrzeńcowi w szkole. Całe show skradł jednak ktoś zupełnie inny…”

13. Dwa różne światy.

14. Pani w tle chyba wie o co chodzi

15. Nieładnie tak atakować słabszych

16. Panna młoda jeszcze nie wie, co się zaraz stanie 😀

17. No i przybił piąteczkę

18. Jedna z tych osób zachowała stoiciki spokój. Widzisz która?