in ,

Jurorzy są sceptyczni, kiedy na scenę wchodzi podenerwowany ojciec 6 dzieci. Ale gdy otwiera usta, wszystko się zmienia

Świat jest pełen ludzi, którym należy się uznanie za to, co robią każdego dnia. Za ich talent, pasję i poświęcenie. Ci ludzie, jak każdy, mierzą się z kłopotami i robią wszystko, aby ich najbliżsi czuli się kochani, obdarowani bezinteresowną miłością.

Do takich osób z pewnością może zaliczyć się ojciec szóstki dzieci, który ponadto jest pielęgniarzem. Michael Ketterer – o nim właśnie będzie mowa. Wystąpił w programie America’s Got Talent, pokazując ludziom z całego świata, na co go stać.

Michael postanawia opowiedzieć w programie historię swojego życia. Mówi, że piątkę swoich dzieci adoptował. Razem z żoną Ivey robi wszystko, aby rodzina była szczęśliwa. Przyznał, że występuje w programie właśnie dla niej.

„Przyjechałem wystąpić po to, aby moje dzieci wiedziały, że jeśli ja tutaj dzisiaj stoję, to nie ma rzeczy niemożliwych. I one mogą realizować swoje marzenia” – powiedział ze sceny mężczyzna.

Chwilę później wyszło na jaw, że Michael ma nie tylko wielkie serce, ale także ogromny talent. Jego śpiew poruszył całą widownię, a także jury.

Wykonał znaną każdemu piosenkę ,,To Love Somebody” Bee Gees. Każdy był bardzo oczarowany jego głosem!

Jednemu z członków jury, który uchodzi za naprawdę wymagającego i nieszczędzącego uwag, na występie Michaela popłynęły łzy. Nagranie obejrzało ponad 3 miliony ludzi w parę dni od jego opublikowania. To naprawdę coś niesamowitego. Zobacz poniżej i podziel się tym występem ze swoimi bliskimi, jeśli również uważasz, że jest niezwykle wzruszający!: