fot. youtube/ MAKEOVERGUY
in

70-latka powiedziała styliście „zrób ze mną co chcesz”, ale nie spodziewała się tego, co zobaczyła w lustrze

Christopher Hopkins stylizuje kobiety od lat 90., kiedy otworzył swój pierwszy salon, Christopher Hopkins Salon, w Minneapolis. Od dziesięcioleci robi metamorfozy kobiet, aby poczuły się lepiej we własnym ciele.

W 2000 roku przeniósł swój salon do Minneapolis i zmienił nazwę na Revamp Salonspa. Podczas pobytu w Revamp napisał książkę „Staging Your Comeback, A Complete Beauty Revival dla kobiet powyżej 45 roku życia” i skupił się na oferowaniu pakietów transformacyjnych kobietom po 45 roku życia, które chcą nowego życia.

Jego pomysł stał się tak popularny, że musiał otworzyć nowy salon przy Mississippi River Front, w Minneapolis. Setki kobiet jeżdżą z odległych części kraju by oddać się w ręce jego stylistów.

Barbara jest 70-letnią kobietą, która w środku nie czuje się na swój wiek.

Kiedy Barbara trafiła do Christophera powiedziała: „Możesz robić, co chcesz!” Christopher był zachwycony tym, że dała mu całkowicie wolną rękę. Kiedy skończył i Barbara zobaczyła swój nowy wygląd, potrząsała głową z niedowierzaniem. „Uwielbiam ten kolor. Uwielbiam ten ruch. To jest coś, czego nigdy bym nie wybrała dla siebie, ale absolutnie go kocham!”

Włosy to jednak nie wszystko. Zespół Christophera wykorzystał swoją wiedzę, aby zmienić jej wygląd całkowicie. Zaproponowali także Barbarze ubrania i makijaż.

Po wszystkim powiedziała: „Podoba mi się to jak teraz wyglądam. Teraz mój wygląd bardziej oddaje to kim jestem i jak się czuję.”.

Zobacz metamorfozę Barbary na filmie: