Fotografie: instagram/getfitwjessica
in

Otyła kobieta łamie 2 popularne nawyki i błyskawicznie zrzuca 80kg. Jej przemiana odbiera mowę!

Jeszcze półtora roku temu Jessica Beniquez, każdego dnia zajadała się fast foodem i spędzała godziny przed telewizorem.

„Kładłam się na łóżku i oglądałam moje ulubione seriale. Mój plan dnia wyglądał następująco: jedzenie, praca, jeszcze raz jedzenie, łóżko i telewizor.” – mówi Jessica.

Kiedy Jessica miała 19 lat, ważyła około 145 kg. Ale rok temu uświadomiła sobie, że ma dosyć już takiego życia i podjęła pierwsze kroki w swojej inspirującej podróży.

Życie z nadwagą nie jest proste, a poza tym jest bardzo nie zdrowe. Ciężko jest się przełamać i zmienić swoje dotychczasowe nawyki. Dlatego opowieść Jessici jest warta nagłośnienia, ponieważ pokazuje, że można przezwyciężyć nawet największe trudności, jeśli się tylko chce.

Pierwszym krokiem Jessiki było zaprzestanie spożywania fast foodu. To może brzmi łatwo, ale dla Jessiki, zmiana nawyków żywieniowych była naprawdę wielką zmianą.

Kobieta wstała z łóżka i zamiast przełączać programy w telewizji, zaczęła oglądać filmy z ćwiczeniami w serwisie YouTube.

Na początku 2016 roku, Jessica robiła ćwiczenia jeszcze w domu, ale nadszedł czas w którym odważyła się w końcu udać na siłownię – to miejsce od zawsze ją przerażało. Ale na dzień dzisiejszy, jest to jej ulubione miejsce!

Poświęcała około dwóch godzin dziennie na ćwiczenia – ale oczywiście, jej nowy styl życia odegrał też sporą rolę.

Kobieta dokumentowała swoją utratę wagi i wszystkie zmiany, publikowała w serwisach społecznościowych, aby zainspirować innych do uwierzenia w siebie.
„Nazywam się Jessica i mam 21 lat. Mam 162 cm wzrostu i straciłam ponad 80 kg, dzięki diecie i ćwiczeniom.” – pisała niedawno na Instagramie.

„Całe czas dostawałam kłody pod nogi, ale tak to właśnie jest i musiałam sobie z tym jakoś radzić. Czy chociaż raz zwątpiłam? NIGDY!”

Przemiana Jessiki była nie tylko fizyczna.
„Nigdy nie spodziewałem się, że będę tu, gdzie teraz jestem. Byłam bardzo nieśmiała, ale teraz odzyskałam pewność siebie, mam o wiele więcej energii… Mogę teraz robić różne szalone rzeczy, których nie mogłem robić wcześniej.” – mówi Jessica.

Co za inspiracja, Jessico! – Podziel się tym artykułem, jeśli jesteś pod wrażeniem jej przemiany i również uważasz, że wykonała ona kawał dobrej roboty!

Źródło i Fotografie: instagram/getfitwjessica