in

9-latek terroryzuje matkę, bije, wyzywa i grozi jej nożem. Horror przeżywa nie tylko ona…

Debbie długo bagatelizowała sytuację panującą w domu. Uważała, że jej syn jest nadpobudliwy i zaburzenia w kierunku ADHD tłumaczą jego zachowanie.

Debbie ma czwórkę dzieci i z żadnym nie miała podobnych problemów. Ale Joe jest inny. Wybucha niekontrolowanym gniewem w zupełnie nieoczekiwanym momencie.

Zrozpaczona matka wzięła udział w programie telewizyjnym „Gwałtowne dziecko, zdesperowani rodzice” emitowanym na Channel 5. Widzowie mogli zobaczyć dantejskie sceny, które odbywają się codziennie w domu Debbie i Joe.

”Powiedział mi, że chce, żebym umarła” – takich słów nie chciałaby usłyszeć żaden rodzic.

Joe uczy się w domu. Nigdy nie uczęszczał do placówki wychowawczej i nie spędzał czasu z rówieśnikami.

„Nie tak dawno temu Joseph rzucił we mnie butem i myślałam, że złamał mi szczękę” – powiedziała zrozpaczona Debbie.

„On staje się coraz silniejszy i coraz trudniej jest mi się obronić przed jego atakami”– mówi zrozpaczona matka

„Czasem w szale chwyta nóż albo młotek, boję się, ze kiedyś nie uda się go powstrzymać”

Horror przeżywa także rodzeństwo Joe-go. Jego siostra 16-letnia Sara-Jane mówi, że stara się nie wychodzić ze swojego pokoju.

13-letni Vinni brat broni matki, ale to w żaden sposób nie rozwiązuje problemów rodziny. Rodzi tylko większą przemoc. W programie widać jak Joe znienacka uderza z całej siły młodszego brata, 4-letniego Harveya w twarz, zupełnie bez powodu.

W programie rodzina pod opieką specjalista spróbuje rozwiązać problem.

Psycholog Laverne Antrobus uważa, że Debbie mogła zapobiec sytuacji reagując wcześniej, stawiając granice, gdy Joe był mały i wykazywał pierwsze oznaki niekontrolowanej agresji.

Źródło i Fotografie: mirror.co.uk