in ,

7-latek wysyła list do taty w niebie – po kilku dniach listonosz przynosi odpowiedź.

Utrata taty musi być straszną rzeczą dla dziecka.

Pamiętam, jak robiłem różne rzeczy z moim tatą, gdy byłem mały. Rzeczy takie jak kopanie piłki nożnej na podwórku, siedzenie na kolanie po szkole czy „pomaganie mu” w jego warsztacie stały się wspomnieniami, których nigdy nie zapomnę. Nie wyobrażam sobie dzieciństwa bez niego.

Nawet dzisiaj, jako osoba dorosła, myśl o jego utracie jest dla mnie bolesna.

Ta historia dotyczy chłopca, który przeżył coś, za co jestem wdzięczny, że nigdy tego nie doświadczyłem. Stracił ojca, gdy był dzieckiem.

Dla dziecka śmierć jest pojęciem trudnym do zrozumienia. Dlatego rodzice często mówią swoim dzieciom, że ci, którzy odeszli, po prostu poszli do nieba.

Ale co to znaczy dla małego chłopca czy dziewczynki?

7-letni Jase, chciał wysłać kartę urodzinową do zmarłego ojca, który teraz jest w niebie.

Na kopercie chłopiec napisał:

„Panie Listonoszu,

czy możesz dostarczyć to do nieba na urodziny mojego taty?

Dzięki”

Po kilku tygodniach chłopiec otrzymał wiadomość, po przeczytaniu której jego mama zalała się łzami, a następnie opublikowała ją na facebooku:

„Kilka tygodni temu mój 7-letni syn wysłał tę kartę do swojego taty w niebie i dziś otrzymał piękną odpowiedź od listonosza.

Nie mogę wyrazić, jak ważne dla mojego syna było mieć pewność, że jego tata dostał od niego kartkę … nie musiałeś tego robić, mogłeś to zignorować, ale fakt, że podjąłeś ten wysiłek dla małego chłopca, którego nigdy nie spotkałeś, jest tak uroczą rzeczą, że Royal Mail właśnie przywróciła mi wiarę w ludzkość. Czuje niewypowiedzianą wdzięczność. Proszę udostępnijcie, aby wszyscy pracownicy Royal Mail wiedzieli, jacy są wspaniali. Wesołych Świąt.

Oto list, który napisał listonosz do chłopca:

„Drogi Jase,

Podczas dostarczania poczty natrafiliśmy na pewne problemy. Korzystając z okazji kontaktuję się z Tobą by opowiedzieć Ci, jak udało nam się dostarczyć twój list, do Twojego taty w niebie. Było to trudne wyzwanie, należało uniknąć gwiazd i innych obiektów galaktyki na drodze do nieba.

Zapewniamy jednak, że Twoja przesyłka została dostarczona. Priorytetem Royal Mail jest bezpieczne dostarczanie poczty naszego klienta. Wiem, jak ważna jest dla Ciebie poczta. Będziemy nadal robić wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić bezpieczne dostarczenie przesyłek do nieba.

Z poważaniem

Sean Milligan

Assistant Delivery Office Manager „

Cóż za niesamowity gest listonosza. Wyobraź sobie szczęście, które musiał odczuwać chłopiec, wiedząc, że jego list dotarł do ojca do samego nieba.

Podziel się tym artykułem, aby okazać wdzięczność listonoszowi, który wyszedł poza swoje obowiązki, by pewien smutny siedmiolatek mógł poczuć się odrobinę lepiej.