in ,

68-latek zostawił 60-letnią żonę po tym, jak urodziła mu dziecko. Jego wyjaśnienie wywołało kontrowersje.

Małżonkowie Atifa Liadzhich i Serif Nokiy starali się o dziecko od dwudziestu lat, ale ich próby były daremne i przez to nie byli w stanie poznać szczęścia rodzicielskiego.

Serif po pewnym czasie stracił już nadzieję i pogodził się jakoś z tym, że jego ród będzie kontynuowany. Jednak jego żona cały czas leczyła się z niepłodności i nie traciła nadziei.

60-letnia mama

Wysiłki Atify dały wynik: w wieku 60 lat zaszła w ciążę. Przyszła matka była w siódmym niebie, zawsze marzyła o zostaniu matką. jej mąż nie podzielał jej entuzjazmu. Kiedy urodziła się mała Alina, Serif opuścił żonę i córeczkę.

„Dostała to, czego chciała. Teraz jest szczęśliwa ” – powiedział Serif.

Ojciec wyjaśnił, że ma słabe serce, a poza tym cierpi na cukrzycę. Nieustanne krzyki dziecka uniemożliwiają mu normalny sen, przez co może to znacznie pogorszyć jego stan zdrowia.

Jeśli chodzi o Atifę, ze względu na jej wiek, jej zdrowia również nie można nazwać idealnym. Ponadto jej sytuacja finansowa pozostawia wiele do życzenia. Jednak jest ona zobowiązana do dawania swojej długo oczekiwanej córce wszystkiego, czego potrzebuje, i ma nadzieję na pomoc troskliwych ludzi.

Serif nie zgodził się dać dziecku swojego nazwiska.
Co więcej, stanowczo odmawia utrzymywania jakichkolwiek związków z rodziną. Mężczyzna nie chce, aby jego imię było w jakikolwiek sposób związane z Atifą i nowonarodzoną Aliną.

Taka postawa byłego męża nie złamała Atify, ponieważ teraz ma kogoś, kogo należy mocno kochać i troszczyć się. Dlatego musi być silna i nie może się poddawać.

Kobieta nie tylko zaszła w ciążę, ale urodziła całkowicie zdrową dziewczynę.
„Wiedziałem, że to dla mnie ogromne ryzyko. Ale przez całe życie chciałem mieć dziecko, a teraz moje marzenie się spełniło ”,