,

56-latka zamordowała gwałciciela swojej córki – Wyrok sądu zaskoczył cały świat!

Gdy 56-latka zobaczyła jak trzech mężczyzn gwałci jej córkę, interweniowała bez chwili zastanowienia. Chwyciła za nóż, aby ich powstrzymać, co doprowadziło do śmierci jednego z mężczyzn.

Kobieta trafiła do aresztu, jednak sąd zadecydował, że nie otrzyma ona wyroku więzienia za popełnione morderstwo.

Zdarzenie miało miejsce 2 września. 56-letnia matka pochodząca z Republiki Południowej Afryki dowiedziała się od znajomej, że jej dziecko jest gwałcone w opuszczonym domu w wiosce Qumbu. Kobieta natychmiast ruszyła w tamtym kierunku. Widok, który tam zastała, zmusił ją do makabrycznych rzeczy. Jej córeczka była gwałcona przez trzech mężczyzn. Odważna kobieta chwyciła za nóż i zaczęła ich dźgać, aby ocalić swoją córkę – według Times Live.

Obrażenia zadane nożem, doprowadziły jednego z mężczyzn do śmierci. Kobietę czekały zarzuty zabójstwa oraz usiłowania zabójstwa. Sprawa szybko wzbudziła duże zainteresowanie w Afryce Południowej, a także w mediach międzynarodowych, a wszyscy zaczęli nazywać dzielną matkę – „Mama Lwica”.

Sporo osób wyraziło poparcie dla matki.
Rozpoczęto nawet kampanię, w której internauci mogli zebrać środki, aby pokryć koszty prawne kobiety. W szybkim tempie uzbierano blisko 10 000 dolarów.
„Matka przeżyła wielką traumę, dlatego konieczna będzie jeszcze terapia u psychologa. Przekazaliśmy pieniądze, które do nas trafiły, aby pokryć jej wszystkie koszta. ” – mówiła obrońca kobiety dla Times Live.

Uniknięcie kary
Sędzia Lady Frere ogłosiła, że kobieta nie zostanie oskarżona o morderstwo. Pozostali dwaj mężczyźni zostali oskarżeni o gwałt, a na wyrok będą oczekiwać w areszcie. Zwracając się do setek swoich zwolenników przed sądem, matka powiedziała, że została głęboko poruszona wsparciem jakie otrzymała od ludzi na całym świecie.
„Czułam się jak stary pawian, który nie ma przyjaciół, ale dziś pokazaliście mi, że mam ze mną ludzi i nie jestem na tym świecie sama. Dziękuję!” – powiedziała.

Każda matka zrobiłaby zapewne to samo, co ta 56-latka, aby ocalić swoją córkę przed takim dramatem. Czy sąd podjął słuszną decyzję? Podziel się swoim komentarzem w sekcji komentarzy na Facebooku!

Źródło: timeslive.co.za

Jeśli chcesz widzieć więcej ciekawych postów, polub nasz fanpage na Facebooku!