in ,

15 psów przyłapanych na gorącym uczynku, które mówią „Nie mam z tym nic wspólnego!”

Te psy wiedzą, że przeskrobały i czeka ich poważna rozmowa z właścicielem. Jednak ich wyraz twarzy mówi, że nie mają z tym nic wspólnego.

Oto 15 psów przyłapanych na gorącym uczynku:

1. To nie ja, ale wiem, kto to zrobił!

2. Nie, nie wsadziłem głowy do kosza na śmieci. Pokrywa sama na mnie wskoczyła!

3. Nie mam pojęcia, skąd pochodzi to pudełko na mojej głowie.

4. To nie tak jak myślisz. Ja chciałem to uratować.

5. A ja, maluch, nie mam nic do powiedzenia

6. Wiesz, taka dziwna historia związana jest z tym stanikiem.

7. Tak, pamiętam, nie wolno mi grzebać w ziemi!

8. Dziękuję za przygotowanie mi tak wygodnego posłania.

9. Dlaczego ona tak na mnie patrzy? Nie ma dowodów.

10. Nie mam nic wspólnego z tymi rozsypanymi słodyczami.

11. Wiesz, prawdziwy przestępca wygląda bardzo, bardzo inaczej

12. Mieliśmy starą sofę, która już się sama rozpadała. Nie wiedziałeś o tym?

13. Jak tu przyszedłem, to już tak było…

14. Nic nie wiem. Znalazłem to wszystko tutaj!

15. Ten niedźwiedź był już stary, wata wychodziła mu z głowy.

Źródło fotografii:buzzfeed