in

10-latka poprosiła 72-letniego dziadka, aby wystąpił z nią w duecie. Zrobili razem prawdzie show!

Maeve to dziesięcioletnia dziewczynka, a jej pasją od zawsze było stepowanie.

Dziewczynka potrzebowała partnera na nadchodzący recital taneczny, więc poprosiła swojego 72-letniego dziadka, aby wystąpił z nią w stepującym duecie. Dziadek nie potrafił odmówić swojej wnuczce.
„Moja mama mówiła, że mój dziadek uwielbia tańczyć, więc zapytałam go, czy chciałby ze mną stoczyć pojedynek, i razem to zrobiliśmy. I to jest niesamowite” – mówi 10-latka.

Wystarczyło tylko 6 lekcji stepowania, aby duet był gotowy do pokazu. Sprawdźcie sami ten niesamowity występ poniżej!